Bu Blogda Ara

11 Mart 2017 Cumartesi

Mutlu Değilsen Artık


Gözlerin bana bakmaz söyle kime sevdalısın
Benimle konuşmazsın söyle neden dalgınsın
Derdini bana değil dağa taşa neden söylersin
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın

Aylarımız kış ayı olsa da gelir elbet bahar ayımız
Acılar içinde olsa da mutluluğa koşar bu canımız
Yeter ki kırılmasın bizi biz yapan bu gönül yapımız
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın

Kaderde bu yazılmış ne gelir ki söyle bizim elimizde
Yıkıcı bir söz olmasın artık bu tatlı olan dilimizde
Hasrete alışırız ölüm yok ya sonunda bizim önümüzde
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın

Ben bu tatlı canımı gönlüme sana verdim almadın
Bir gün gülümseyerek yanımda sen hiç durmadın
Giderken yanağıma elveda diyerek bir buse kondurmadın
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın

Bilmiyorum artık gider kime sen yar olursun
Aradığın mutluluk ya da mutsuzluğu sen bulursun
Geri dönsen bile artık beni zor sen bulursun
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın

Artık ismini anınca sızlamıyor bu kalbim   
Artık sen değilsin artık bu dünyada benim derdim
Bir an eyvah dedim işte ben sensiz şimdi biterim
Çok şükür Rabbime şimdi daha çok tatlı gülümserim
Mutlu değilsen artık ayrılık kapısı bize açılsın


Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç