Bu Blogda Ara

8 Mart 2017 Çarşamba

Gecenin Sessizliğinde



gece ve mehtap ile ilgili görsel sonucu

Geceyi suskunluk güzel sarar
Gönlümü yârin gülüş kaplar

Gece gökyüzüne uyumayan bakar
Uyku tutmayanı yatak ne yapar

Severken oldum biraz sakar
Bu gönlüm yâre doğru kayar

Sizleri sevsin gönüller ey canlar
Gönlünüzde açılsın çiçek kokan bağlar

Âşık yoluna engel olmaz dağlar
Âşık yürüdü mü önünde yıkılır dağlar

Ölenler mezarın sağlar bizimdir
Gönülde söylenen türkü ne güzeldir

Ezan okunacak birazdan seherdir
Namazı kılan kula cennet gülümsemektedir

Bilir misin gönlü yıkan nedir
O gönüle gülümsememektir

Gönlünde gül yetiştir gönlünü sevdir
Gönül sana gülümsetmek için emanettir

Gecenin sessizliğinde aşkımı yazdım sana
Sana zahmet olacak çıkar mısın cama

İçelim aşkı gönülde yar elinde kana kana
Seni candan seviyorum diyorum ben sana

Mehmet Aluç / Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç