Bu Blogda Ara

8 Mart 2017 Çarşamba

Kadınlar Mutluluk Sizindir





Kadınlar günüymüş bugün

Koşup ta ben gelemedim

O kadar dayak yediniz

Ben atmayın diyemedim

Şimdi nasıl yüzünüze

Bakarım diye gelmedim

Huzuru bulun diye siz

Gönlümü o gönlünüze

Hemen gönülde ben serdim

Mutluluk sizindir diye

El açıp haktan istedim

Mehmet Aluç /Kul Mehmet

----------------
Kadınlar günüymüş bugün koşup ta ben gelemedim

O kadar dayak yediniz atanlara atmayın diyemedim


Şimdi gelip nasıl yüzünüze bakarım ben böyle dedim


Huzuru bulun diye gönlümü gönlünüze hemen serdim

Mutluluklar sizlerin olun diye el açıp hakka duamla istedim


Mehmet Aluç /Kul Mehmet


Not:Hem hece hemde serbest şiir ahenkli şekilde yazdım

















Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç