Bu Blogda Ara

5 Mart 2017 Pazar

Ömür Boyu Boşa mı Beklerim?



Eğer bir gün seni saramazsam eğer
Senden ayrı yaşamak buna değer
Acaba ikimizde anlar mıyız hatamızı
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Eğer bir gün dizlerine bu başımı
Koyamazsam uyuyamazsam eğer
Sana küssem buna değer mi acep
Yoksa yüreğim yanarda olur mu kebap
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Eğer bir gün sönerse gözlerimizde aşk ateşi
Gözlerimizi karanlığa hapis etsek görmesek güneşi
Unutsak birlikte mutluluk denilen neşeyi
Acaba ikimizde anlar mıyız hatamızı
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Bir akşamüstü yaşayamazsak aşkımızın demini
Unutur muyuz aşkımız için verdiğimiz o yemini
Ayrı ayrı yerlerde yatsak hissetsek o kuru zemini
Acaba ikimizde anlar mıyız hatamızı
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Bir gün eğer busenden ayrı kalır tadını alamazsam
Gözlerinin içine bakarak ikimizi bulamazsam
Otursam yanına sen yanımda benden uzaklaşırsan
Lal olsun bu dudağımız dilimiz desek konuşmazsak
Unutsak konuşmayı dildeki o tatlı neşeyi
Acaba ikimizde anlar mıyız hatamızı
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Ah ne acı cevabını senden alamadığım cevaplar
Gözlerini benden kaçırma uzak kaçıyor yarınlar
Layık değil aşkla sevene hasret acımasın canlar
Kuruyor ikimizin de gönlünde yeşeren bağlar
Ne ayrılık bize çare ne gözyaşı tenimiz tenimize hasretken
Acaba ikimizde anlar mıyız hatamızı
Yoksa ben yine hasretini mi çekerim
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim

Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim
Yoksa hasretin çığlığıyla ürperir bedenim
Ruhum çırpınır mı izbe karanlık gecelerde
Durma bir cevap ver suskun durma gözlerimde
Yoksa al at beni boğulayım sensiz denizlerde
Yoksa bir ömür boyu boşa mı beklerim
Mehmet Aluç /Kul Mehmet





Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç