Bu Blogda Ara

7 Haziran 2015 Pazar

Duam



Ben, hayali Sen ile olmanın hayalini kuran ve gerçekleşmesi için senden yardım isteyenim, Rahman'ım
Ben bu hayali Nur Kokulu Resul ile olmanın hayalini de kuranım, Rahman'ım

Ahiret yurdunda, yüzüne bakılacak bir kul olmak isteyenim, Rahman'ım
Çağırınca huzuruna, Kulun olabilmenin sevincini yaşamak isteyenim, Rahman'ım

Kudretin karşılığında, acizliğini bilen kul olmanın bilincinde olmak isteyenim, Rahman'ım

Dua ile sana acizliğini bildiren, sadece sana güvenen senden yardım isteyen kul olmak isteyenim, Rahmanım

Dua etmek için el açmadan, sadece düşünüldüğü anda yardıma koştuğunu her an hisseden olmaktır amacım, Rahman'ım

Bazen geçit vermez nefsim şeytan elinden, sana sığınmak için sana koşanım, Rahman'ım

Beni nefsimle Şeytanla baş başa kalmadan, ilahî emrinden gül kokan Resul düşüncesinden başka düşünceleri yaşamak istemeyen, bunun için senden yardım isteyenim Rahmanım, ayrıca bu dualarıma cümle kulları da katanım Rahman'ım
Hayatımın her anında, seninle irtibat halinde olmak için senden yardım isteyenim, Rahman'ım

Değişik düşünce ve frekansların etkisi altında kalmadan, Senin emrin altında senin indirdiğin nur Kur’an’ın düşüncesinden ve gül kokan Resul düşüncesinden başka, düşünce ile olmak isteyenim Rahman'ım

Her zaman her an, sana karşı samimiyetle secde etmenin onurunu şerefini, senin rızanı kazanmaya çalışmak için, sende yardım isteyerek secde edenim, Rahmanım

Dert ve sıkıntı anı yaklaşınca değil, her an senden yardım isteyen, büyük felaketler gelmeden öncede senden dua ile yardım isteyen, bu dert ve sıkıntıların gelmemesi için, gelirse de sabırla dayanmak için her anımda sana dua etme ihtiyacı içinde olmak için, senden yardım dileyenim Allah’ım

"Kullarım beni sana soracak olurlarsa muhakkak ki ben (onlara) pek yakınım. Bana dua ettiği zaman dua edenin duasına cevap veririm. Öyleyse onlar da benim çağrıma cevap versinler ve bana iman etsinler. Umulur ki irşat olurlar." (Bakara Suresi, 186)

Bu ayetine uyan kul ve sana tevekkül edenlerden olmayı, her anımda seni anmayı sana ulaşmayı ve gül Resul peşinde gitmeyi, bu konuda bana yardımcı olmanı isteyenim Yüce Rahman'ım. Amin.
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç