Bu Blogda Ara

8 Haziran 2015 Pazartesi

Gönül Gibi İsen Gel Gitme


            
Var mı sabırla beni dinleyecek saran aşk gibi
Viran eden sözler gibi dinleyeceksen gelme
Zaten giyinmişim gönlüme beyaz kefeni gülme
Canı canana veren gönül gibi isen gel gitme

Sabır yolunda bana sabırla yol olacaksan
Aşk yolunda aşk gibi konuşmadan saracaksan
Taze açan gül gibi gönlümde açılacaksan
Canı canana veren gönül gibi isen gel gitme

Saplanan hançeri sırtımda gülümseyerek çıkaracaksan
Sararan gönül ağacımı merhametin ile yeşerteceksen
Vefasızlıkla ağlayan gözyaşlarımı ellerinle sileceksen
Canı canana veren gönül gibi isen gel gitme

Ah ile yandı yüreğim maziyi geride bıraktım
Gülümserim diye umut ile dönersin diye yollara baktım
Mihnet ile kaldım yollarda düştüm dermansız kaldım
Canı canana veren gönül gibi isen gel gitme

Kul Mehmet’im gönül yıkan ettiğini bulur derim
Gönül yıkmam gönül inşa ederim gülümserim
Sevdiceğim gelir mi diye hala yolun gözlerim
Canı canana veren gönül gibi isen gel gitme

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç