Bu Blogda Ara

9 Haziran 2015 Salı

Ey sevgili



Ey sevgili
Gülüşün ruhumu sarsa
Bakışların beni çağırsa
Adım diline dolansa
Aşkınla koşmanın hazını duysam
Sarılsan kollarıma âlem benim olsa
Eğme kaşlarını öldür beni
Dayanılmaz ecel hançerini vurma sineme
Ay gibi yıldız gibi doğ geceme gündüzüme
Bırakma beni hasretin cehenneminde
Dikenli gül bahçesinde bekletme
Kapat gözlerini ben geldim desem
Sarılalım bir beden olalım diye sevsem
Gönülde hep bulalım birbirimizi diye gülümsesem
Gönül kapını aralar mısın seni seviyorum desem
Açar mısın gönül pençeni  gönlün nur yüzünü görsem
Koşar mısın her zaman kollarıma ey sevgili

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç