Bu Blogda Ara

13 Haziran 2015 Cumartesi

Merhametinle Mutluluk Saçarım





Neylerim sensiz ben Rabbim naçarım
Sana gelmezsem kime ben kaçarım
Nefis şeytan yıkar gönlüm bakarım
Sana geldim Rabbim ben gözyaşımla
Merhametinle mutluluk saçarım

Etrafıma merhametle bakarım
Kuran Gül Resul yoluna koşarım
Ey nefis şeytan nereye kaçarsın
Sana geldim Rabbim ben gözyaşımla
Merhametinle mutluluk saçarım

Kalmasa da giyinecek bir fistan
İmanı giyerim ben olur destan
Nur iman yolunda mümindir koşan
Sana geldim Rabbim gözyaşımla
Merhametinle mutluluk saçarım

Ne çok uyursun sen yeter ey nefsim
Alalım abdesti haydi ne durursun
Secdeye varalım olalım masum
Sana geldim Rabbim ben gözyaşımla
Merhametinle mutluluk saçarım

Kul Mehmet’im imanla olsun huyun
İmanla iç sen tatlı olsun suyun
Nurlarla dolsun gönül ömür kuyun
Sana geldim Rabbim ben gözyaşımla
Merhametinle mutluluk saçarım
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç