Bu Blogda Ara

13 Mart 2017 Pazartesi

Ayrı Düştüm Yârden


Görsel sonucu
Derdim vardır bilmem kim sara
Sanki gönlümle yüzümde var kara
Anlatsam derdimi kim anlaya şifa ola
Ayrı düştüm yârden ben bu ara

Yollarına güller serpmiştim
Beni tek sevsin istemiştim
Ağlarken hep güldürmüştüm
Ayrı düştüm yârden ben bu ara

Yollarda güllerimi ezdi
Bilmem neden beni üzdü
Gereksiz yere küstü gitti
Ayrı düştüm yârden ben bu ara

Düşünür ben ağlarım
Gönlümü nereye bağlarım
Nehir oldum akmaz sularım
Ayrı düştüm yârden ben bu ara

Gerek yoktu bu ayrılığa
Suçum söyleseydi açık açığa
Dönmezdim ben bir kaçığa
Ayrı düştüm yârden ben bu ara

Kul Mehmet’im elden ne gelir
Giden gider gelen geri döner gelir
Kapımız her zaman açık Mevla’m bilir
Ayrı düştüm yârden ben bu ara
Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç