Bu Blogda Ara

16 Mart 2017 Perşembe

Bir hayale gözümü o an yumdum


 hayale gözüm yumdum ile ilgili görsel sonucu

Sormuştum sana bir gün hatırlar mısın?
Bir gün bu aşkımız sence biter mi diye
Gülmüştün saatlerce mümkün değil demiştin
Oysa şimdi ayrıyız seni unutmaya çalışıyorum
Sen gittin ve bir daha dönmedin
Bilirim gidenler dönmez
Dönse de tekrar gönüle girmez
Saçlarına bahar değmeden hasret değdi yüreğimize
Kulağım hala kapıda bir sesin gelir diye kapıya astım
Gezemedim hoyratça gönlünde yolunu kaybettim
Şimdi sen benden ben senden habersiz yaşıyoruz
Delice saatlerce güldüğün o an yalanmış şimdi anladım
Kahkahalarınla bu ayrılığımızı o gün boşuna gizledin
Deli deli gezer döner gelirsin
Pişmanlığınla af et dersin diye bekledim
Gözlerime uykuyu haram ettim
Gelirsin kapıyı çalmadan geri gidersin diye
Kapıyı çalmaya gücün yetmez diye kapı önünde bekledim
Gece uykuya daldı ben bekledim
Uykular uykuya daldı yine bekledim gelmedin
Kulağımdaki sesin çınlamanda kesildi
Giderken ne varsa geride benimle beraber yaktın
Bir hatıra bir nefes bir kokunu dahi bırakmadın
Her nereye dokunsam benim gibi yıkılıyor
Benden uzaklara kaçıyorlar senin gibi
Hangi yana hangi sokağa baksam hasret var
Yalnızlık var sensizlik var
Bir sen yoksun kokun bakışların gülüşlerin yok
Terk ettim sokakları yoları dağları
Şu an evimde kendi karanlığımda
Sensizliğin acısını yudumluyorum üç öğün
Boğazımdan aşağıya zor inse de içiyorum
Sensizliğin mateminden
Yeniden sevebilirim şarkısını dinliyorum 
 Akarken gözlerimde iki damla yaş           
Galiba bu şarkılarda yalan söylüyor
Yeniden sevebilmek çok zor
Eskisini unutmadan sevmek o kadar kolay mı?
Dokunurken tenime bıraktığın kokunun izleri var
Nasıl silinir gönül buna izin verir mi?
Ruhum esirin olmuşken
Nasıl bir başkasını yeniden sevebilirim
Ama seni istersen geri dönersen
Yeniden sevebilirim
Göğsümde uyutabilirim
Gülüşünle gönlüme girmene izin verir
Bahtımın mateminde beni kurtarmana izin veririm
Sen beni unutmak istesen de ben istemedim ki
Sen beni sevmesen de ben seni hep sevdim
Benden seni ayıran yollarda önüne aşılmaz dağlar çıkarda
Aşamazsın geri dönersin diye umdum
Bir hayale gözümü o an yumdum
Şimdi uyandım gerçekle baş başa kaldım
Yalan dünya gibi
Aşkımızda oldu yalan
Geri dönme artık sensizliğindir beni yakan
Kör kuyulara atan
Gelsen de bulamazsın beni
Hangi kör kuyudayım bende bilemiyorum
Mehmet Aluç /Kul Mehmet
16:03:2017

15:59

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç