Bu Blogda Ara

12 Mart 2017 Pazar

Hakkıdır Hakka Tapan Milletimin İstiklal

istiklal marşı yazilişi ile ilgili görsel sonucu 
Korkma yürü dedin
Yürüdük 15 Temmuzda başımız dik
Alnımız dik
Gönlümüzde imanımız bir kale gibi
Sönemez şafaklarda yüzen al sancak dedin
Sönmedi şafaklarda al sancak dalgalandı
Milleti kandırmaya çalışanlar aldandı
Sönmeden yurdumun üstünde korkmadan yürü
Sönmesin dedin en son ocak sönmedi tüttü
O vatan hainlerini zaten şeytan dürttü
Hissetin ta o günden yazdın
Bizde okuduk 15 Temmuzda yeniden okuduk
Okuduk yıkmaya çalışanları yıktık
Tankların önüne imanımızla durduk vurduk
O benim milletimin bayrağı dedim parlayacak
Parladı gönlümüzdeki imanla parlayacak
Ben ezelden beri hür yaşadım hür yaşarım dedin
Bize bu gerçeği ta o günden haykırdın duyduk seni
15 Temmuz gecesi çıktık hür yaşamak için meydanlara
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım dedin
Cumhurbaşkanı seninle aynı duyguları bizimle hissetti
Şaştı kaldı vatan hainleri bu direniş karşısında ezildi
Kükremiş bir sel gibiyim bendimi çiğner aşarım dedin
Bizlerde sen gibi kükredik bendimiz aştık
Düşmanı vatan hainlerini kendi ölüm tuzaklarında bastık
Yırtarım engin dağları enginlere sığmam taşarım dedin
Aynen dediğin gibi yırttık yıkılmaz sanılan dağları
Enginlere sığmadık kardeşlikle coştuk taştık
Tüm emanetin bizde gönül güzelliğinle üstadım
Hangi bir mısraını anlatayım
Bu güzel istiklal marşını yazarken hissettiklerini
Yazamam anlatamam ancak izinden gelebilirim
Oda layık olabilirsem
Son Mısra’nla ne güzel dedin
Hakkıdır hakka tapan milletimin istiklal
Hakka kul olan milletin yıkılmaz bileği
Olsun istiklali helal bende derim
Mehmet Aluç/Kul Mehmet




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç