Bu Blogda Ara

15 Mart 2017 Çarşamba

Elbet Af Eder Dedim

affet sevgilim ile ilgili görsel sonucu 
Yar küstü bana gurbet iline git sen dedi
Gönül bu sever onu başım üstüne dedi
Gurbeti bilmez gönlüm yolunu ah şaşırdı
Elden ne gelir güldüm elbet af eder dedim

Kalbimdedir sevdası budur aşkın sevdası
Kırmadan hiç dökmeden ol der gönül ağası
Seni o sultan yapar odur gönlün parçası
Elden ne gelir güldüm elbet af eder dedim

Gönül bağında çiçek soldurmak hiç yakışmaz
Bir an küstü diyerek sanmayın hiç barışmaz
Yakıp yıkmayla bilin bir gönülde durulmaz
Elden ne gelir güldüm elbet af eder dedim

Kul Mehmet’im gurbette sen çal gönül sazını
Sen sakın ha kaybetme güzel anlayışını
Sakın gevşetme sakın gönülle sen bağını
Elden ne gelir güldüm elbet af eder dedim
Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç