Bu Blogda Ara

16 Mart 2017 Perşembe

O Eski Gülüşünden




Dön bak yüzüme düşmanın değilim
Kaşlarını yıkma bana yabancın değilim
Açtım kollarımı gel sarıl bana sevgilim
Uzak kaçma benden yıkılırım birden
Galiba vazgeçtin benden galiba dünden
Bir tatlılık yok artık o eski gülüşünden

Gözünden yaşlar akmaz pişman değilsin
Aç gönül kapını sevgilim sevildiğim bilinsin
Sen gönlümde açan taze bahar gülümsün
Saklama sevgini benden gülüşlerin görünsün
Galiba vazgeçtin benden galiba dünden
Bir tatlılık yok artık o eski gülüşünden

Aşkı okusam gönlüne kulağına dinlemezsin
Sen sevmediğin sürece bil ki hiç sevilmezsin
Gönülden sevmedikçe bir gönüle giremezsin
Bir heves uğruna beni terk edip sen gidemezsin
Galiba vazgeçtin benden galiba dünden
Bir tatlılık yok artık o eski gülüşünden
Mehmet Aluç /Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç