Bu Blogda Ara

14 Mart 2017 Salı

Bir Daha Tövbeler Tövbesi

tövbe ile ilgili görsel sonucu

Unutmak çok kolay senin için
Bir günde unuttun sen beni
Benim oysa yanar içim bilmem niçin
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Beni bir daha aramazsın bilirim
Sensiz ne yaparım ben ne ederim
Artık başka birinin nasıl severim
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Her gün kulaklarını çınlatırım
Bu hasret ile ben gece gündüz yanarım
Yıkıldı önümde güvendiğim dağlarım
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Giderken ardından baktım kaldım
Sen dönüp bakmadın ben şaşırdım
Severken seni ben nasıl bilmem yanıldım
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Giderken geride gözyaşlarım bana kaldı
Hasretin beni deliler gibi şimdiden sardı
Adımların bensiz bilmem nasıl adımını attı
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Gönlümden gözlerimden iki damla oldun aktın
Giderken hasreti alarak sen koluna taktın
Sen beni değil bir başkasını nasıl sen sardın
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Ahım senin peşini hiç bırakmayacak
Mutluluk kapını bensiz hiç çalmayacak
Bu yaptıkların senin yanına hiç kalmayacak
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Kul Mehmet’im tövbeler olsun adını anarsam
Seni içine katarak ben hayaller kurarsam
Bir daha tövbeler tövbesi gönül kapımı açarsam
Sen terk ettin gittin beni bir hiç için

Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç