Bu Blogda Ara

13 Mart 2017 Pazartesi

Bülbül İle Ben


bülbül ötmez ile ilgili görsel sonucu

Bülbül ne gezersin havada gülünü mü kaybettin
Sanki lal olmuş dilin ötmezsin açmaz mı güllerin
Kanlı gözyaşları dökersin ağlatır mı güle hasretin
Ötme kanlı gözyaşlarınla bülbül yüreğimi sen delersin

Sende benim gibi ayrıldın yârden gülünden sıladan
Senide beni de kavuştursun sevdiğimize Yüce Yaradan
Sende ben gibi eksik etme dilinle gönlünü duadan
Ötme kanlı gözyaşlarınla bülbül yüreğimi sen delersin

Senin vatanın gül bahçesi benimki nazlı yârin gönlü
Senin de benim gibi gönlünle bakışların hep hüzünlü
Sende bene de canlıyız bu âlemde sonumuz ölümlü
Ötme kanlı gözyaşlarınla bülbül yüreğimi sen delersin

Ben sılada sen sılada bu gönlümüz şimdi şen değil
Kul Mehmet’im var git sen hakkın önünde eğil
Bülbülle gurbette biter bu hasretlik olma bencil
Bu dünya sana kalacak değil kapın çalacak Azrail
Ötme kanlı gözyaşlarınla bülbül yüreğimi sen delersin

Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç