Bu Blogda Ara

15 Şubat 2015 Pazar

Bu Gönül Senindir Dedi Ebedi




Gönüldür bu âşık oldu
Derdimi bilmem kimlere anlatayım
Sabır etmesi pek zordur gönlüm aşk ile doldu
Sabır derler sabrı dinlemez gönül onsuz nasıl yatayım
Aşkı bilmeden konuşurlar unut derler nasıl unutayım
Üzülmek çare değilmiş aşkın yolunda
Tek ümidim aşk ile takayım onu gönül koluma
İnşallah bir gün gelirde girer koluma
Derdimi anlatacak halim kalmadı
Ağlayarak halimi anlatacağım kimse kalmadı
Beni avutacak halime derman olacak yollar olmadı
Tek çaresi aşk ile kollarına sarılmak
Ya da terki diyar eyleyerek çöllerde kavrulmak
İlahi bu gönlümü yakan aşk ile kavuştur
Ya da cansız tabut ile beni yakan bu ateşten uzaklaştır
Gönül kuştur konmaz başka gönül kuşun bağına
Nasıl anlatayım bağrımdaki aşkı nazlı yârin umman gönül dağına
Anlar mı halimi anlatsam mezara dönmüş gönül derdimden
Anlar mı bu aşkı kondurur mu dudağına
Dudağındaki aşkı kondurur mu buse ile dudağıma
Kuruyan gözyaşımı siler mi ola
Çağırsam da çıkar mı acep yola
Bilmem ki halim acep ne ola
Varıp kapısına gönlümdeki mezarın kapısın açayım ona
Belki anlar aşkın dilinden
Mezara dönmüş gönlüme saraylar kondurur kendi elinden
Vardım kapısına gönül kapısını aşkın dili ile çaldım
Kim o deyince seninim dedim
Açtım gönül kapımı önüne serdim
Aldı gönlümü gönlünü elime verdi
Yıllardır gelirsin diye bekledim avundum dedi
Be ey gafil âşık bu gönül senindir dedi ebedi
Gönlümü aşkın hamuruna aşk ile beledi
Uçtuk dünya âleminden cennet kapısına koştuk
Allah’ın hikmeti ile uçuyor cennete bu iki güzel kuş ne hoştuk
Hem dünyada hem de ahirette Yüce Allah’ın izni ile buluştuk
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç