Bu Blogda Ara

18 Şubat 2015 Çarşamba

Resmindeki sessiz Ölüm




Taş gibi çivi ile duvara astığım
Gece gündüz
Gülümsemeyen suratına baktığım
Duvarda yana yaka ıssız çöl gibi duvarı kaplayan
Resmine bakıyorum
Tıpkı senin gibi gülümsemeyerek

Kaçacak gibi bakışını duvara çaktım
Beni boğacak olan
İfrit gözlerinle kollarını
Duvara çaktım

Beni terk edip giden senin
Sessiz feryadını
Mutsuz yüzünü
Kırık kolun kanadına
Güvensizlik dolu
Beni görmeyen
Bakışlarını çaktım duvara

Gökleri aşsan da
Yolları zaferle kazansan da
Gülümsemeyen ölü suratınla
Ölü resminle
Duvarda çakılı kaldın

Artık ne bir şahinim artık ben
Seni ıssız ölümünden kurtaracak
Nede sen bir ceylan seke seke yürüyerek
Yanıma gelecek olan
Nede ateşsiz bakışsız ’lığın yarınımızı kurtaracak
Nede ben sana koşa gelecek olan bir yiğit değilim artık

Kendimi de duvara
Taş gibi çivi ile yan duvara astım
Artık ne sen beni görüyorsun artık
Nede ben seni görüyorum çenesi yırtık
İkimizde dağıttık yarınları
Koşarak gelen adımları
Şimdi sen mutsuz
Ben mutsuz
Bir duvarda yaşıyoruz yarınsız umutsuz
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç