Bu Blogda Ara

16 Şubat 2015 Pazartesi

Kabul Etmez Cesedim





Ey sevgili hasretinle feryadım gönlümde dirahşan yol oldu canım
Ömrüm sensiz feryat eder çıkar ahım benim gül yüzlü mahım
Sensiz geçmez bu hayat sensizlik kahır sessizlikten öldüm
Sana kavuşmadan kabul etmez cesedim inan türap

Gönlüm senden başkasını sevmez inanmaz
Sanma hasret deminde edepsizlik yaparım gönül utanmaz
Büküldü boynum yanar yüreğim sensiz yüreğim ateşi yok olmaz
Sana kavuşmadan kabul etmez cesedim inan türap
Mehmet Aluç

Direhşan: Parlak, parlayan
Türap: Toprak
Mahım: Karşılıksız çıktığı vakit gören göze de seven gönüle de kahrettiren vaka

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç