Bu Blogda Ara

17 Şubat 2015 Salı

Yürüdüğün Yolda Açsın Bahar Çiçeği


 


Ormanda gezer bir ceylan
Yavrularına götürmek için bir lokma
Gezer durur gözlerinde yaşlar dökülür
Karşıdan çıkan bir avcı ceylanı görünce
Doğrultur tüfeği vurmak için
Dile gelir ceylan
Ey avcı vurma beni
Gönülden yaralıyım öldürme beni
Arkamda ailem var
Sinemde vurup da
Bu dünyadan göç eyletme beni
Avcı şaşırır donup kalır
Ey gözleri güzel ceylan
Seni görünce yüreğim dağlandı
Seni vurmak istemem ama
Nefsimi elimi kolumu bağladı
Sende vardır damak tadı
Benim nefsimde vardır eşsek inadı
Ben değil miyim bir âdem evladı
Sözlerin yüreğimi parçaladı
Salınarak durma karşımda
Var git yoluna düşmem artık peşine
Ceylan derki
Akmasın gözyaşın
Mevla’ya selam dursun başın
Gönlünü titreten nedir
Seni yolunda çeviren kimdir
Yüce Rahman gönlümüze mizan kurmuş
İçinde merhametin sarayını oturtmuş
Aman dileyen kalkmaz elim
Daha ne söyleyeyim ben birazcık da kelim
Ceylan der ki
Bilirim çok zordur dostluk
Gönlü güzel olanın her sözü olmaz elastik
Aileme lokma arar iken seni karşımda buldum
Yüce rahmanın merhametine sığındım
Rahmanın nuru sinsin sinene
Ne güzel bakılır merhametin yolunda gidene
Bak giymişsin rahmetin atlas yeleğini
Bereket dolsun eline geçmesin eline zahmet eleği
Merhamet ile gezmek bilirim Rahmanın dileği
Rahman dilerse kış ayında açar ağaçların çiçeği
Bendeki bilirsin ana yüreği
Rahman ile Hızır olsun sana yoldaş
Yürüdüğün yolda açsın bahar çiçeği
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç