Bu Blogda Ara

18 Şubat 2015 Çarşamba

Gülsene Artık Şen Kahkahalarla



Yüzünde acı bir tebessüm
Gönlün perişan
Düşmüş hasretin peşine
Saf divana duran mutlulukların
Sana küsmüş
Sen bir yanda ben bir yanda
Ayrılık şarkısı odanı doldurmuş
Bir ben yokum
Eskiden olduğu gibi
Tebessümlerinin yamacında
Yine benden başka her şey seninle dost
Lisanı hoş bir söz çıkmadı ağzında
Çıktı devrik cümlelerin avazı ağzında her anıma
Bir bir yaprak gibi döküldüm hayatında
Sen bana uzaktan bakarken
Solmuş bensiz gönlünün rengi
Bendim gönlüne renk olan gök kuşağı
Sen her ne kadar sevmezsen de
Bendim gönlüne renk olan gök kuşağı
Düşmedim kucağına bir kez
Sen düştün beni de düşürdün
Kederin hasretin kucağına
Şimdi sana uzaktan bakarken
Gönlümde yanan hasretin harı
Yanarken hasret har har
Ben uzaklaşıyorum senden ey yar
Sana beraberken yar diyemeyen ben
Şimdi uzaklarda yar diyorum
Ah gel de dayan bu kahra
Bakıyorum sende kahır içindesin
O lanet inadın yok mu?
Bir defa sevmeyen gönlün var ya
Ne sen söz geçirebildin
Nede ben söz geçirebildim
Ben gidiyorum hasretle ölmeye
Sende zaten hasretle ölüyorsun
Benim yanımda sen yoksun
Senin yanında ben yokum
Bizden başak her şey var yanımızda
Mutlu musun artık
Neden kahkaha ile gülmüyorsun
Gülsene artık şen kahkahalarla

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç