Bu Blogda Ara

20 Şubat 2015 Cuma

Canandan yüzün çevirme





Gelincikleri okşayan bakışın, ahımı alır
Rahman güzel yaratmış nakışın, gönlüm hayran kalır
Hak iledir nazlı bakışın, gonca güller gülüşünle açılır
Gönül bülbülüm sustu diyerek,
Canandan yüzün çevirme, ey gönlüm


Bir an kalbimi yokladım, seninle olduğunu anladım
Seversin diye yolun bekledim, yanımda gülüşün buldum
Hasretinle türküler söyledim, gönül sazım oldun
Gönül bülbülüm sustu diyerek,
 Canandan yüzün çevirme, ey gönlüm


Gönül, didarın her daim görmek ister
Hak yolunda, seninle beraber yürümek ister
Beni sevip sevmediğin, her daim bilmek ister
Gönül bülbülüm sustu diyerek,
Canandan yüzün çevirme, ey gönlüm


Kul Mehmet, sen cefadan usanma
Hak yoldan ayrılıp, ayrılık kılıcını kuşanma
Yar küsmüş ise gülümse ona, hüsran ile yanma
Gönül bülbülüm sustu diyerek,
Canandan yüzün çevirme, ey gönlüm

Mehmet Aluç


Didar: Yüz(sima)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç