Bu Blogda Ara

15 Şubat 2015 Pazar

Rahman Duyar Çağrım




Ahım çıkmaz ayyuka
Rahmandan utanırım
Derdim derim Rahmana
Rahman duyar çağrım
Rahman her an beni görür
Ben Rahmana ulaşırım

Her an Rahman benim yanımdadır
Canıma can veren Rahman’dır
Hatam olsa vurmaz yüzüme
Afım için beni her an bekler
Rahman her an beni görür
Ben Rahmana ulaşırım

Dünya dene viran evde
Saray eyler kurar gönlümde
Utanırım Rahmandan başım önümde
Her an canlı durur gönlümde
Rahman her an beni görür
Ben Rahmana ulaşırım

Rahman ’sız ömür beyhude
Rahmanla gönlüm asude
Rahika ile ömrüm süsler
Rahmanımla ulaşırım maksude
Rahman her an beni görür
Ben Rahmana ulaşırım
Kullar dünya bakar geçer
Kaşların çatar göçer
Rahmanım her an bana güler
Bir derdime bin derman ekler
Rahman her an beni görür
Ben Rahmana ulaşırım

 Kul Mehmet Rahmanın hikmetli işi
Ona her an ulaşır dertli kişi
Dert ile bağrın sokma şişi
Rahman duyar edeple at gönüle dikişi
Rahman her an görür bizi
İsteyen her an Rahmana ulaşır odur gönül denizi

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç