Bu Blogda Ara

17 Şubat 2015 Salı

Can Ahmed’im Nur Ahmed’im




Can Ahmed’im nur Ahmed’im
Canlar sana kurban Ahmed’im
Ranzanda bize gülümsersin
Can Ahmed’im nur Ahmed’im
Cennete bizi beklersin efendim
Can Ahmed’im nur Ahmed’im

Sana tuzak kurdu zalimler gündüz gece
Sen imanı okudun gönüllere hece hece
Zalimler yok oldu bir gecede
Can Ahmed’im nur Ahmed’im
Cennete bizi beklersin efendim
Can Ahmed’im nur Ahmed’im

Kevser’e gider cennet yolu
Zalimlerin kırıldı kolu
Müminler yolu Kevser yolu
Can Ahmed’im nur Ahmed’im
Cennete bizi beklersin efendim
Can Ahmed’im nur Ahmed’im

Sensiz yakar nefis denen ejder
Bilmem kullar dünya malın neyler
Ömrü hayatını eyler keder
Mümin olan seni ister
Can Ahmed’im nur Ahmed’im
Cennete bizi beklersin efendim
Can Ahmed’im nur Ahmed’im

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç