Bu Blogda Ara

16 Aralık 2015 Çarşamba

Bırak Arama Beni.




Pişmanlıklar gecemi başlar yürekte,
İtiraflar gecemi kaybolur sokaklarda
Bulamayınca dilde doğru söz birlikte
Kaybedilen yolun kahreder bakışı

Arasam da bulsam ben doğruyu
Doğru ile konuşan dilin adını
Akarken gözyaşlarının suyunu
Topladım gönül havuzuma seninle

Kaçarken önümde mutlu yıllar
Kim seni arzular yürekte
 Yürek yakan bıçak var iken
Kanarken yüreğin eşsiz feryadında

Pişmanlıklar itiraflar gece başlar
Arasam doğruyu bulamadım yolunu
Yüreğim kanarken ben kaçarken
Seni hapis ettim düşlerime

Ağlama artık yüreğim yarınlarda
 Kaybettim ben seni bugünlerde
Aradım bulamadım seni dünlerde
Bırak arama beni kalayım bu günlerde
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç