Bu Blogda Ara

18 Aralık 2015 Cuma

Kahrediyor.

Bazen az yazınca gönlü tüketirsin
Gönlü canlı tutmak için yazmalısın


Kahrediyor

Beklerken randevunun sessizliğinde seni beklerim çoktandır
Geciken sen sabırsızlık yıkıyor işte beni bu sensizlik yakandır
Akarak sokak arasında kaçarken yine ben senden kaçandır
Kahrediyor randevuların nefret ediyorum hicret ile gidiyorum

Hayat serbest aşk ile sevince bitiyor gönülde yar gülmeyince
Tutsak yaşarken aşk ile duyarsız sevgilin peşinde yetişmeyince  
Aşk mı hayalperest ben mi sevgilim mi gönül seçemeyince
Kahrediyor randevuların nefret ediyorum hicret ile gidiyorum


Aşk yolunda aşığa cefa çektirmek vefasızlık ise hepten haramdır
Aşk zaten gönül'e kendisi zaten hakikaten dermandır
Aşktan başka tüm sevmeler zaten bu dünyada yalandır
Kahrediyor randevuların nefret ediyorum hicret ile gidiyorum


Bu dünyada aşktan başka söyler misiniz ne kalandır
En akıllısı aşk ile aşk yoluna koruna koruna çıkandır
Nefreti olan nefreti ile ateşte bir girişte sonsuz kalandır
Kahrediyor randevuların nefret ediyorum hicret ile gidiyorum


Kul Mehmet'im aşktan ayrı gezmek gönül'e ziyandır
Aşk ile gönülde yürüdüğünde tüm yollarda açan bahardır
Nefret ile gezen dünden cehennemde nefretiyle yanandır
Kahrediyor randevuların nefret ediyorum hicret ile gidiyorum

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç