Bu Blogda Ara

13 Aralık 2015 Pazar

Kuşkuları Yakacağım Bedeninde



Hatırlayamadan yaşamak
Yaşamadan koşmak
Umursamamanın karyolasında yatmak
Doğum sancısına eşlik etmek
Oradayım ama oraya ait değil gibi
Buradayım burası bana ait değil
Ait olmadığım anın karanlığında
Anın karanlığında kayboluyorum
Ama buradayım kaybolan düşlerim
Kuşku yüreğimde bir saplantı
Oradayım kuşkunun içinde
İkna etmenin dışındayım
Karanlıkların silsilesinde dolaşan
Ben olmayan benin dışında
Kayboluyorum
Kaybolan ben değilim düşlerim
Ayaklarımın izinde koşarken
Kayboluyorum
Nedensizliğin vurgusu belirsiz iken
Çözemediğim dünyamın içinde kayboluyorum
Naftalin kokan sokaklarda
Kaybolan ben değil düşlerim
Arıyorum
Kaybolmuşluğuma dalarken
Bütünsellik ararken
Yansımayan bendeki benliğimin
Katran karası gözlerinde kaçan
Düşlerimi arıyorum
Bensiz gezen
Bensiz var olmaktan uzak
Ürkekliği ile kaçan
Azgın sularda boğulmaya terk edilmiş gibi
Boğulmanın nefessizliğin de
Boğulmaya mahkûm düşlerim bensiz
Beni yorarken benden habersiz kaçan
Kaçma gel koynuma
Umursamamanın karyolasında
Artık yatmayacağım
Kuşkuları yakacağım bedeninde
Gözlerimde bedenime ak
Düşüncelerimle seviş
Yeniden doğ düşüncelerimde
Kaçma bende olmayan benden
Anlamanı sağlar mı bendeki belirsizlik ifadesi
Hatırlayamamanın sancısı ile
Uykuya dalıyorum
Gel uyandır beni düşlerim
Ya da bırak sensiz hiç uyanmayayım

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç