Bu Blogda Ara

17 Aralık 2015 Perşembe

İmanla Kendini Tedavi Et.



İbret olsun ey nefsim yaşadığın bunca dert
Artık bir daha sen hiç olmazsın sende çok sert
Bir daha rahat dur da başına gelmesin dert
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Belki önünde bu ilk ve son gelen bir fırsat
Belki önüne çıkan budur belki son bir şans
İmanla nefis şeytan önüne de çek bir set
Sana özeldir belki bu gelen nur frekans
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Haydi, bu çağrıyla sen nefreti haydi durdur
Sana gelen son şansın bu yolunda sonudur
İmanı sen gönlünde tut yanında bulundur
Belki yolda bu son şans gidiş geliş yolundur
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Boğar sıkıntıları gönlünde olan iman
İmanda bol bulunur sana hazırdır derman
Önünde az var iken biraz namazla zaman
Zaman içinde olsun gönlünde nurdan namaz
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

İmandan kaçtıkça sen battın sen dipten dibe
Şeytandan yok bak sana hayırla bir cazibe
Bırak şeytanı sen gel sende imanla bize
O an şeytanda gelir imanla inan dize
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Bakıyorum şu anda hayretle hayatıma
Nefis şeytanı sende gel yakından tanıma
Koşarak gelse de o sırıtıp hep yanıma
İman meydan okur o şeytanın o canına
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

İmansız dağlara vursam başımı faydasız
Nefis şeytan zaten o gönülsüz acımasız
İçten içe yıkar ah o ahlaksız  insafsız
İmansız kul zaten o dünden işte akılsız
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim


Sensiz karanfiller de solar solarda ölür
İmansız kul şeytanda her daim zarar görür
Şeytanla birlikte kör olur sanmayın görür
İman kulu her iki cihanda o güldürür
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

İmansız gönlüm her an yaşar derinden deprem
İmanı merhameti ben şeytana mı verem
Merhameti insanın önüne candan serem
İmanla kullar ile ben hep kullarla gülem
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Sona varmadan yokluğun duvarına çarptım
İmanla ayıktım ben hemen oradan kaçtım
Her sabah ben korkarak nasıl duvara baktım
Sanmayın rahat uyku ile ben gece yattım
İmansız az daha bende batacaktım kaçtım
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Ey şaş bakan kör varı nasılda yok görürsün
Yokluğu kör gözünle var gibi sen bilirsin
İstersen de yoklukta sende kalabilirsin
Yoklukla o yokluğun içinde yok birisin
İmanla var sen olur sancıyı da kesersin
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Nefsine esir olan biri sen görme iki
Bak iyice o gerçek bellidir o bir
Deme boş yere sende ötekisi berisi
Ne var nefiste yokluk hüsran gazap ötesi
İman dersen gerçekten kültür ihsan sitesi
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

İmansız ben şeytanın kucağına düşerim
Nefisle herkese ben nasıl olur küserim
Kendime değil herkese ben kefen biçerim
Sanki ben ölmeden de başka yere giderim
İmansız ben nasıl eder ben kime giderim
İmanla koşar Yüce Allah'a ben giderim
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim

Yüce Rahman yolunda ben kendimi bilirim
İmanla insanları candan çok çok severim
Nur Kur'an nur nur sünnet yolunda ben giderim
Sizde benle muhakkak beraber gelin derim
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim


Kul Mehmet'in azıcık kafası da kel derim
Bu şiire son noktayı nazikçe yerleştiririm
Devamı da az sonra yazarım gönderirim
Sizinde okumasını hemen de beklerim
İmanla kendini tedavi et ey sen nefsim
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç