Bu Blogda Ara

16 Aralık 2015 Çarşamba

Deva Dersen.

Deva aşktır


Helak eder nefreti bu aşkımızın sonu
Aşk desen en güzel ders işlenen budur konu
Dilinde dökülse aşk tadı versem ben onu
Devamı dersen yağar yağmurlar gibi dile

Çevirdim yüzüm sen bir yana dünya bir yana
İsterim hiç bir cefa gelmesin cümle cana
Aşkımı ben itiraf ediyorum ben sana
Devamı dersen yağar yağmurlar gibi dile

Mecal kalmadı yakan dil ortaya çıkalı
Sevenleri hasretin kuyusuna atalı
Çamurda bataklıkta batıp batıp çıkalı
Devamı dersen yağmaz yağmurlar gibi dile

Bu ömre gönül'e aşk lazımdır ben bilirim
Bunu bilir bununla ben insanı severim
Gönül heybeme aşkı doldurur da giderim
Devamı dersen yağar yağmurlar gibi dile

Müşkül olana aşkla gelin bulalım çare
Yoksa gönüller hepten yıkılır pare pare
Uzatmalı uzakta yardım bekleyen yâre
Devamı dersen yağar yağmurlar gibi dile

Kul Mehmet çektiğimiz dilin gazabından dır
Aşkla yaşayanların mevsimleri bahardır
Aşkı yaşayan vardı nur cennete çoktandır
Devamı dersen yağar yağmurlar gibi dile

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç