Bu Blogda Ara

14 Aralık 2015 Pazartesi

Ölü bedende aşk ne işe yarar.



Hayranım ben  güzel senin aşkına
Sensiz dönüyorum inan şaşkına
Gel sar beni sende Allah aşkına
Tende can var iken sev de sar beni
Ölü bedende aşk ne işe yarar

Aşkı olmayan gönül neye yarar
Aşksız ömür zaten bedene zarar
Haydi, güzel düşünmeden ver karar
Sevda dolu aşkın gönlüme yarar
Ölü bedende aşk ne işe yarar


Narin kolların bu bedenim sarar
Sevda nedir bilmeyen bize bakar
Aşkla olalım canlar aşka koşar
Aşk ile sevenlerde elbet coşar
Ölü bedende aşk ne işe yarar

Kul Mehmet'im yıllardır seni arar
Gelirsin diye sen tüm yola bakar
Sen geldin ya şimdi gönlüne akar
Sen geldin ya kim bu dünyaya bakar
Ölü bedende aşk ne işe yarar



Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç