Bu Blogda Ara

30 Eylül 2016 Cuma

Hayalim Sen Yarınım Gülüşüm Sensin

kara kaşlı güzel ile ilgili görsel sonucu

Ne hayaller kurdum kaşlarının karasına bakıp
Gözlerini kaşların hayal edip bu gönlümü yakıp
Aradım kendimde seni buldum ben oldum kayıp
Başımı göğsüne koyup uyumak isterim seversen
Beni sevdiğini söyleyip eğer bana sen gülümsersen

Hayalim sen yarınım gülüşüm sensin kolların arasında
Bir kez öptür ne olursun gözlerinle kaşlarının karasında
Arayıp bulayım ben seni gönül bağımın içinde arasında
Açarsan kollarını gelir sarılırım bir ömür boyu sana ben
Beni sevdiğini söyleyip eğer bana sen gülümsersen

Sırtımı yüzümü gül yüzüne döndüm hep seni sevdim
Sana söyleyemedim aylarca içimde kendimde gizledim
Şimdi tüm cesaretimle karşına geçtim sevdiğimi söyledim
Gülen gözlerinle bana baktın güldün sevdiğinden emindim
Açtın bana gönlünü kollarını gülüşünle beni öptün sardın
Beni sevdiğini söyledin bana gülümsedin canıma can kattın


Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç