Bu Blogda Ara

1 Ekim 2016 Cumartesi

Yol Verin Yollar


yollar ile ilgili görsel sonucu 
Yol verin dağlar yârim gelsin
Ya da izin verin ben gideyim
Aramızda uzun yol var nedeyim
Yol verin yollar yârim gelsin

Kaderde var ayrılık elden ne gelir
Yol verine ey kader yârim gelsin
Vuslat gelsin bize ulaşsın
Yol verin yollar yârim gelsin

Sevdanın yelleri başımızda essin
Nazlı yar gülüşü ile bana gülsün
Ayrı yollarımız bir yolda birleşsin
Yol verin yollar yârim gelsin

Selamımı götürün ey seher vakti
Bulsun bizi ey kader aile saadeti
Onun gülüşü bana hakkın nimeti
Yol verin yollar yârim gelsin

İçeyim yârin elinde aşkın şerbeti
Budur benim gönlümün niyeti
Ayrılıkta yârim beni kaybetti
Yol verin yollar yârim gelsin

Yollar yârim yolumu gözler bekler
Günün üstüne günleri ekler
Gözlerinde kanlı gözyaşları döker
Yol verin yollar yârim gelsin

Kul Mehmet’im bu dünya fani
Ya Mevla’m ayırma bu bedeni
Nazlı yârin sarsın kokusuyla beni
Yol verin yollar yârim gelsin
Mehmet Aluç-Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç