Bu Blogda Ara

1 Ekim 2016 Cumartesi

Hecelerimle

uyuyan güzel 2011 ile ilgili görsel sonucu

Sen uyu sevgilim
Ben şiirlerimle üstünü örterim
Beni düşlerinde görmezsen eğer
Hecelerimle düşlerine gelir seni öperim

Ağla ağla korkma ağla
Ağla ağla yüreğini dağla
Ağla enginlerde çağla
Yalnız değilsin artık anla
Hecelerimle düşlerine gelir seni öperim

Sen uyu rahat uyu
Sen dert etme şunu oyu buyu
Bülbüllerin ağlamasın sen uyu
Ben seviyorum seni ya canla
Hecelerimle düşlerine gelir seni öperim


Her gece sen uyurken uğrarım
Uyurken o gül yüzüne bakarım
Hayalde olsa seni kollarıma alırım
Hala gönlümdesin o ilk heyecanla sen anla
Hecelerimle düşlerine gelir seni öperim

Kul Mehmet’im hasretlikle yanıyor
Yaram derindedir her gün kanıyor
Gurbet illerde her gün seni arıyor
Uzaklarda olsam da seninleyim hala bu canla
Hecelerimle düşlerine gelir seni öperim

Mehmet Aluç-Kul Mehmet



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç