Bu Blogda Ara

27 Eylül 2016 Salı

İlacım Yokluğun

hasret fırtınaları ile ilgili görsel sonucu

Yüreğimde fırtınalar eser
Acıları dillerimi keser
Bu hasretim bana yeter
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Bana bakanlar beni kınadı
Hasretini içtim ruhum canlandı
Bu ayrılık ikimizi de sınadı
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Gizlemiyorum gözyaşlarımı
Sırtımda sensizlik yüküm
Sırtını bana döndü bana yarınlarım
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Teselli aramıyorum meyhanelerde
Bahaneler yok sözlerimde
Hasretimi taşıyorum gönlümde
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Ben olayım gafil şaşkın
Senin oldu gönlündeki aşkın
Zaten bana yatkın değildi bakışın
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Ben çekerim eyvah’ı
Kıyamadım seninle gönül nikâhı
Olamadım da ne yazık gönlünün padişahı
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım


Muhannetin kahrını çekerim
Sanma sana da güzel derim
Güzel benim olmayınca ne ederim
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Gel dediğimde gelmedin
Mutlu bir gün göstermedin
Aşk bira fedakârlıktır bilmedin
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Bitmesin gönlümün hicran yarası
İstemem bende kalmasın aşkımızın hatırası
Beni aradı buldu bahtımın sen karası
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Bir gün karşılaşırsak görmem seni
Üzülme ayrılıkla rezil etmem seni
Çevir benden yüzünü görme sen beni
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Çok emindim sevginden
Döndün ettiğimiz yeminden
Çevirdik yönümüzü biz dünden
İlacım yokluğun şifam gözyaşlarım

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç