Bu Blogda Ara

30 Eylül 2016 Cuma

Sancısı Yüreğimde Çıkaramıyorum

yüreğimdesin sevgilim ile ilgili görsel sonucu





Sancısı Yüreğimde Çıkaramıyorum

Seni terk ediyorum
Sensiz illere gidiyorum
Giderken vefasızlığını bırakıyorum
Ben ayrılığı alıp gidiyorum
Göğsündeki acımı sana bırakıyorum
Ama bırakamıyorum
Sancısı yüreğimde çıkaramıyorum

Benden bir kalmadı bende
Aldın sen beni bende kaldım sende
Nasıl yaşarım ben sensiz yaban ellerde
Kadrim kıymetim bilinmez
Senden bir gel haberi de gelmez
Göğsündeki acımı sana bırakıyorum
Ama bırakamıyorum
Sancısı yüreğimde çıkaramıyorum

Çok zaman geçti hala bir selamın yok
Galiba burada sensiz perişanım haberin yok
Gel albeni o gül sinenin içine sok
Günüm perişan anım perişan perişanım
Gel de ne olur bir gül bitsin bu sancım
Göğsündeki acımı sana bırakıyorum
Ama bırakamıyorum
Sancısı yüreğimde çıkaramıyorum

Bir gel demek çok mu zor
Git derken bana kolaydı
Bakışlarında her gün bir olaydı
Kabahat bende ise çoğu sendeydi
Terk edip giderken gönlüm sendeydi
Göğsündeki acımı sana bırakıyorum
Ama bırakamıyorum
Sancısı yüreğimde çıkaramıyorum

Anlaşılan senden bana fayda gelmez
Bu çilem de senli hatıralarla bitmez
Sen gönlümde iken kaderde bana gülmez
Atıyorum seni kalbimde karanlık sokaklara
Kendim giderim artık yeni ufuklara
Göğsündeki acımı sana bırakıyorum
Ama bırakamıyorum
Sancısı yüreğimde çıkaramıyorum


Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç