Bu Blogda Ara

29 Nisan 2015 Çarşamba

Bekledim Boşuna Seni





sevdi seni gönlüm hep ağladı
gözyaşlarım ateş oldu gönlümü dağladı
eller olsaydı böyle beni yakmazdı
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında

sana bırakmam bir daha gönlümü
sevgi ile döşeyemedin ömrümü
yaşlar ile doldurdun gözlerimi
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında


boşuna aktı gönlüm ile alnımın teri
ben yaklaştım sana attın adımını geri
demek ki yokmuş benim gönlümde yerin
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında


anlayamadın senin gönül cevherini
zulüm ile doldurdun sen tüm devrini
aşkı elinle ittin nefsinle yaptın dediğini
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında

çektim hayallerini senin gözlerinden
aşk'ın uzanan ellerini çektim sözlerinden
arada bul bakalım sen aşkı artık gözyaşlarından
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında

kul Mehmet'im viran ettin tüm sokaklarımı
yıktın viran ettin gönlümün sarayını divanını
bulamazsın beni sen gez artık ara yaşa viraneleri
sana söyledim aşkımı niyazımı
bekledim boşuna seni gecenin ayazında

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç