Bu Blogda Ara

26 Nisan 2015 Pazar

Çözemiyorum





seninle aşk yoluna çıkmaya gözüm kesmiyor
sen aşktan anlamazsın diyeceğim dilim varmıyor
seninle aşksız olsam olmuyor 
aşkı sensiz yaşasam olmuyor
çözülmez muamma gibisin 
çözmek istiyorum çözemiyorum


bir gülümser yüzün
bir dediğini tutmaz söylediğin sözün
mutlulukla bakmaz bana gözün
sensiz yönümü aşka çevirsem olmuyor
aşka sensiz yönümü dönsem de olmuyor
çözülmez muamma gibisin 
çözmek istiyorum çözemiyorum


kul mehmet'im inan çekilmiyor nazın
sana duygularımı anlatıyorum elimde sazım
bana gülümsemen ile gönlündeki aşkın lazım
sensiz gönül sazıma dokunsam çalmıyor
gönül sazımı yerlere çalsam olmuyor
çözülmez muamma gibisin 
çözmek istiyorum çözemiyorum
Mehmet Aluç
26-04-2015
07:28

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç