Bu Blogda Ara

30 Nisan 2015 Perşembe

Ölümden Başka Her Şey Yalan



haklı olabilirsin kendince belki kat kat
gönül kırdın sen, haydi git rahat yatabilirsen yat

sözlerin güzel edebiyat ve lugatın olabilir güzel
aşkı yaşamasın sen tanımazsın yaşarsın gelişi güzel

gönlün gezmez güzelliklerde gezer yaşar viraneleri
dolaş bakalım eline ne geçecek akıtma gözde yaşları

varmı ölümden öteye giden başka yol varmı dünya malı götüren ey kul
iman ile olmazsan sen, nefis şeytan olur sana yol ey kul

iman ile olsun tüm duygun olur merhametli duygun
sözlerin adımların işlerin iman ile olsun uygun


Rahman imtihan ile kulunu sınar
sanma ki iman ile olan kul sabırla imtihandan bıkar

iman ile yolda olan kulun yolu kurtuluşa çıkar
mümin olan Kuran ile Resul ile iman yoluna bakar

aşk ile sen varsın gönül masamda
sana varmak için geliyorum sen benimle uğraşmasanda

imansız kalmak yaşamak inan hapisten beter yaman
imansız kalan kul nefis şeytan ile kalınca feryat ile çeker aman

iman ile mutlulukla geçer zaman
iman ile ol mutlulukla gülümse her an

ben seni sevdim Leyla yerine
sen sevmedin beni mecnun gibi attın gönlünün derinliklerine

aşk ile gönlüme verdim coşkuyu
sen aşka yaklaşmadın gönlüne saldın korkuyu

aşksız kalmak ne beter bir şey
aşk ile ol mutluluğu yaşa sen hey hey hatta tey tey

yanaklarım hasrettir busene
yine olamadım ben seninle yine bu sene

aşksız yaşamak ömre bedene hayata olur yavan
iman iyilik güzellikten geriye nedir söyle kalan

nefis şeytan ile eyleme gönülleri eyleme talan
ölümden başka yaşanılan her şey inan yalan

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç