Bu Blogda Ara

26 Nisan 2015 Pazar

İstersende Gel



bu aşk beni benden alır ah
sen istediğin kadar yan çek vah
ömür geçiyor eyvah
istediğin kadar sen çek ah
istersende gel gönlümün kapısını çal

sen artık kendi günahınla kal
ister bu gönlümü al
istersen gurbet illlere sal
istersende kendi başına kal
istersende gel gönlümün kapısını çal


işte gidiyorum yolum ankara
bana dedin sen aciz fukara
senin gönlün zaten dünden kara
istersende kendi başına kal
istersende gel gönlümün kapısını çal

kul mehmetim sevdim düştüm ateşe
dertler sensiz geldi peşpeşe
hasret kaldık gülüşe
ne sende ne bende kaldı neşe
istersende kendi başına kal
istersende gel gönlümün kapısını çal


Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç