Bu Blogda Ara

26 Nisan 2015 Pazar

Şimdi Issız Akşamlarda Gönlünün Sahilinde



Vefasız gönül gözünle seni sevdiğimi görmedin,kınadın aşkımı kabul etmedin,sanki bende aşk için seninle sınandım sabırla yolun gözledim,lakin sen gelmedin,kanadı gönlüm yandı gönlüm kor alev görmedin,canın sağ olsun gülüm seni inciteceğime ben incinir bu vefasızlığını yüzüne söylemem, seveceğin güleceğin güne kadar beklerim...

Gönlüm gönlünün sahilinde gezerken,hırçın dalgalar gibi aşk kokmayan bakışlarının dalgalarında boğulurken sana elimi uzattım görmedin feryadımı duymadım öldüm sanma aşkımın gücü ile kurtuldum gönlünün hırçın dalgalarında.

Şimdi ıssız akşamlarda gönlünün sahilinde geri dönmeni ve hayat öpücüğü ile hayatıma bir nefes olmanı nefes vermeni bekliyorum ve hala üç mevsim geçti ve hala gelmedin,ben hala umutla sevinçle gönlünün sahilinde seni bekliyorum içimdeki seni seven deli sevdamla aşkımla...

Gelmezsen de gelme be gülüm fukara aşkımla ben seni düşünerek hayalinle yaşarım baktım ki olmuyor terk ederim senli sokakları şehirleri ülkeyi...

Arzularının esiri olan sen ,şımarık sevmeyi bilmeyen sen belki seni üzdüm ,belki anlayamadım,belki sana layık değilimdir,şimdi gönlünün sahiline gözümde akan yaşlarımı ve hıçkırıklarımı bırakarak gidiyorum,belki bir gün görürsün ve anlarsın beni ve belkide kim bilir seversin ama o zaman da beni seni candan seven beni bulamazsın ama sen martılarla bir haber sal bir öpücük gönder ben koşarak gelir yumuşacık kollarına sarılırım...

Şimdi bahtıma düşen ayrılığı sensizliği yaşamaya tek başıma gidiyorum can gülüm,hoşça kal demiyorum çünkü beni çağıracaksın ve bende sana koşarak koca gülümsemenin sıcaklığı ile sana koşarak geleceğim...

Mehmet Aluç
26-04-2015
03:58 

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç