Bu Blogda Ara

28 Nisan 2015 Salı

Sensizlik Bahtını Sildim Bugün




sen gideli kaç yıl oldu
sen gideli kaç mevsim soldu
bilmiyorum
yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün

gözlerim senin için yaşar dökerdi
hasret dolu günler hep anlımdan öperdi
işte o an içime gam kasevet çökerdi
yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün


kulaklarım hep sesini duyardı
hasretin yüreğimi oyardı
yollar ayağımın altında sensiz kayardı
yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün

hep hasreti yaşadım gençlik çağımda
nefret kin ile yeşerdi gönül bağımda
sen giderken götürdün mutluğu söyle kucağında
yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün


bir busen bile kalmadı yanağımda
sensiz kaldım ben bitap bir durumda
ayrılık silahı ile vurdun sen şakağımda
yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün


ah bir gelsen derdim olsam kucağında
bir buse kondursaydın sensiz solmuş yanağıma
bende buseler kondursaydım tatlı dudağına
kul mehmetim yırttım yaktım tüm anıları
gözümü karartım
sensizlik bahtını sildim bugün
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç