Bu Blogda Ara

26 Nisan 2015 Pazar

Sen Giderken




Sana verdim gönlümü
sen terk ettin yıktın ömrümü
ayrılık rüzgarına kapıldın gittin
aşk şarkısını söyleyemedik seninle
koşarken hüzünlere hatalara ellerinle
kelimeler sözler sana yetmezken
bir gülümsemen bana yeterken
aşk şarkıları sana yetmedi sen giderken
ruhum yaralı ruhun yaralı
duygusuz yolları aşarken ellerimiz karalı
kelimeler sözler sana yetmezken
bir gülümsemen bana yeterken
aşk şarkıları sana yetmedi sen giderken
bir dizi sözlerle aşkımı sana anlattım
sen anlamsız sözler yumağı ile kaldın
içimdeki seni gülümsemeni yıktın
harcadın yüreğimi beni umutsuzluğa sattın
kelimeler sözler sana yetmezken
bir gülümsemen bana yeterken
aşk şarkıları sana yetmedi sen giderken
yanağımda busen olmadan
ellerimde ellerinin sıcaklığı kurumadan
tenimde kokun içime sinmeden
sen çektin gittin veda etmeden
özlemlerine sabırla ekledin
gözlerini gecelere terk ettin
sıcaklığını kış ayına bıraktın
sen çektin gittin veda etmeden
kelimeler sözler sana yetmezken
bir gülümsemen bana yeterken
aşk şarkıları sana yetmedi sen giderken

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç