Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Aşığı Görmeyin Sakın Hor



aşk yürekte yanan kor
sen gel bu güzelliği sor
aşksız dünya olur dar
aşığı görmeyin sakın hor


yarsız gönül boştur
yar ile olmak ne hoştur
aşk ile gönlünü coştur
aşığı görmeyin sakın hor


gurbet elde kırık sazımın teli
eser badı sabah hasretin yeli
gözlerin ufukta doğar tan yeli
aşığı görmeyin sakın hor


gurbet elde yarsiz çileler bitmez
yar ile sarılmayan mutlu olmaz
sabır tükenirse dağlar dağ olmaz
aşığı görmeyin sakın hor

bağlamamın sesi ile avundum
derdi çileyi senin için yuttum
hasreti dağlar ardında kovdum
aşığı görmeyin sakın hor

kul Mehmet'im aşksız olurum fakir
aşk'tır akla gönüle yol açan fikir
sensiz gecelerde ben hintli fakir
aşığı görmeyin sakın hor
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç