Bu Blogda Ara

29 Nisan 2015 Çarşamba

Sabır Yolunda




gülüşün olmadı hiç sevgilim gönlüm doldu elemle
gülmesen sen sevgilim yaşarım ben çilemle
sana aşkımız yazıyorum eskimiş gönül kalemimle
gönül sancıma bir gülüşün inan yeter
sabır yolunda inan sen benim halim beter

mana aleminde yürürsem biter elbet keder
nefsim şeytan bırakın yakamı artık yeter
ey sevgili az gülümse ne olur artık yeter
gönül sancıma bir gülüşün inan yeter
sabır yolunda inan sen benim halim beter

sürgün akşamların sabahsızlığında iç ezikliği
talan kış mevsiminde kalan düşlerimin dilsizliği
aşkın zehri var sanki bal dudaklarında
gönül sancıma bir gülüşün inan yeter
sabır yolunda inan sen benim halim beter

kul mehmet bu aşktan sana yok fayda
ne yaparsan yap olmaz bu aşk sana çıksanda aya
yar gönlü yıkılmış dönmüş sanki taştan kaya
sen boşuna bekleme günleri boşu boşuna sayma
gönül sancıma bir gülüşün inan yeter
sabır yolunda inan sen benim halim beter


Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç