Bu Blogda Ara

28 Nisan 2015 Salı

Gözlerin Sığmıyor Gönlüme



hüzzam bir şarkı gibi gözlerin
dinledikçe eski bir şarkı gibi
ruhumu okşuyor tatlı gözlerin
bazen takılıyorum çizik bir plak gibi
gülümseyen bakışlarına
kainat sığıyor gönlüme
gözlerin sığmıyor gönlüme


gözlerinle sözlerinle bana gülüşün
sımıscak ellerinle gönlümü sarışın
merhamet ile tüm yokuşları düz edişin
ne güzel yakışıyor sana,
ne güzel gülümseyerek bana koşusun
kainat sığıyor gönlüme
gözlerin sığmıyor gönlüme


tebbesüm eden gönlüne
benim ile aşka koşan ömrüne
yanağıma hasret busene
sen gibi kokan saçlarının teline
ne kadar hasretmişim
kainat sığıyor gönlüme
gözlerin sığmıyor gönlüme

hüsran ile solan hayatıma
yalnızlık ile solan ömrüme
dirilişe hasret ruhuma
gülüşünle canlılık verdin
kainat sığıyor gönlüme
gözlerin sığmıyor gönlüme


Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç