Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2015 Cuma

Sevgi İle Dolu Kalbin Karşılığı Bu Mu Olmalı?





Sevgi İle Dolu Kalbin Karşılığı Bu Mu Olmalı?

Bunca yıl sana aşkı sevgiyi boşuna anlatmışım,sevgisiz hissiz duyguların bakışların ne kadar donuk cansız,seni anlamak mümkün değil! Gözlerinde gönlünde ben vardım sanıyordum inan yanılmışım, şok oldum, bir anda yok oldum sanki hayatında,mutlu olmadan sevgiyi gönlüne almadan nasıl yaşıyorsun bunu bile inan inan hiç anlamış değilim ve hayretler içindeyim!

İnsan karşısındakine bakar bir şeyler öğrenmeye çalışır ...Acılar yüreği yakınca,hayaller yitirilince gözlerden yaş gelmezmiş derlerdi de inanmazdım,çok doğruymuş şimdi anladım ve inandım...

Gözlerimde sana bakarken bir damla sevgine hasret gönlümün feryadını hiç mi görmedin ?İnsan bu kadar hissiz olabilir mi?

Sevgi ile dolu kalbin karşılığı bu mu olmalı? Bilemiyorum! Anlayamıyorum! Gönlümde gurur yoktu bir gülümsesen her şey biter di, ama sen hiç gülmedin ve ben seni terk edip giderken kal demedin. Kal deseydin yinede kalırım seni içim kan ağlayarak, feryadının sesini keserek sevmeye devam ederdim, ama sen hiç bir şey söylemedin ve ben gittim dünyandan, hayallerimle kurduğum dünyamdan...

Demek beni sevmek bu kadar zormuş,canın sağ olsun ...Bir yabancı gibi yıllardır sana harcadığım sevgi ve emeğimi bir kalemde sildin canın sağ olsun...Ben şimdi bir çocuksu küskünlüğümle gidiyorum , sen çocuksu bir sevinçle artık neyi yaşarsan yaşa...
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç