Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Dermanı Başka Elde Aratma


Dağlar ayırmış senle aramı
Tabip iyileştirir mi yaramı
Sen gelsen de sarsan yaramı
Sen gel yar dermanı başka elde aratma


Ben sana hangi dağı aşıp varayım
Sen sarmazsan ben seni sarayım
Bilinmez ki yolda kalmış dardayım
Sen gel yar dermanı başka elde aratma


Senin haberin ben kimden sorayım
Dağlar ardında haber gelsin kırk yıl kalayım
Ben seninle aşk mutluluk rüyasına dalayım
 Sen gel yar dermanı başka elde aratma

İman olmayınca kul kul olmaz
Rahmana secde edilmeyince yol bulunmaz
İman olunca gönülde gidilecek yol sorulmaz
Sen gel yar dermanı ben buldum başka yerde aramam



Kul Mehmet’im sensiz ömrüme yazık
Sen gel de yediğim bir lokma olsun azık
Gurbet elde diyar diyar sensiz yediğim kazık
Sen gel yar dermanı başka elde aratma
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç