Bu Blogda Ara

12 Şubat 2015 Perşembe

Layık Mıyım Söyle ?



Gönül bahçemde sensiz bülbülüm ötmez
Cihanda bu yüzüm yar sensiz gülmez
Düşmüşüm sensiz bir aşk feryadına önüm görülmez
Layık mıyım söyle sensiz dermansız yolda kalmaya

Gönül bahçemde sensiz gül yetişmez
Ben ölürsem sensiz musallada cesedim kalkmaz
Sen gelmezsen toprak cesedim kabul etmez
Layık mıyım söyle sensiz dermansız yolda kalmaya

Sordum dua ile Rahmana yolum sana çıktı
Sana nasıl arz edem ahvalim canım çıktı
Rahman bu gönlüme dermanı senin gönlünde vermiş iken
Layık mıyım söyle sensiz dermansız yolda kalmaya

Kul Mehmet’im ağlarım gönlünü fetih edemedim
Gülmeyen yüzünü aşk ile ben münevver edip güldüremedim
Aşamadım önündeki aşılmaz dağları gönlüne giremedim
Layığım ben sensiz dermansız yolda kalmaya
Mehmet Aluç


Münevver: Aydınlık

----------------------


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç