Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Sana Şükürler Olsun Rabbim



Nefsime şeytana uydum girdim günaha, gelemedim Rabbim kapına
Şeytan dedi işledin günahı, Rabbin bakmaz yüzüne kandırdı gitti
Gece gündüz ahu figan eyledi gönlüm günahlarım için koştum kapına
Sana şükürler olsun Rabbim nasip eyledin af kapısını kuluna sancım bitti

Ah seneler isyan dolu yaşanılan Rabbim koskoca senden uzak seneler
Helal haram nedir bildiğim halde nefsim şeytana uyarak içtiğim haram içmeler
Günah ile kalbimi kirleten rahmani kelam ’sız kararan kapkara iz bırakan lekeler
Sana şükürler olsun Rabbim nasip eyledin af kapısına kulunu sancım bitti

Anladım bir anda bu dünya bir imtihan dünyası ateş düşşe kalbe imtihandayım
Kul Mehmet hazırla azığın ahiret hayatı için şimdi ben o nurlu yoldayım
Gönül darda kalsa da sabır ile varmak gerekir Rahmana simdi farkındayım
Hidayet verdi Rahman çok şükür olsun artık doğru yolun ayrımındayım
Sana şükürler olsun Rabbim nasip eyledin af kapısına kulunu sancım bitti

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç