Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Yüzün Yere Eğdin




Bu şiiri ben sana yazdım
Seni mısra mısra yüreğime kazıdım
Gece gündüz hep adını andım
Okumadın şiirim yüzün yere eğdin

Elimde çaldığım eski kırık bir saz
Yeter sevdiğim bu kadar naz
Bir kış bir geçti bak geldi yaz
Okumadın şiirim yüzün yere eğdin

Söyle yok mu benim canım
Damarlarımda aşkım için akar kanım
Senden ayrı yerde yata yata ağrıyor yanım
Okumadın şiirim yüzün yere eğdin

Duymaz mısın gönlümün ahu zarını
Bilmem çıkartır mıyım sensiz yarını
Söndüremedin yanan gönlümün harını
Okumadın şiirim yüzün yere eğdin

Gece gündüz san aşkımı söylerim
Yüreğimi aşkımız için köz eylerim
Kul Mehmet’im sensiz nereye giderim
Okumadın şiirim yüzün yere eğdin

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç