Bu Blogda Ara

11 Şubat 2015 Çarşamba

Gittiğin Günden Beri-Hece-




Ben mi yorgunum aşk mı bilmem ama
Gittiğin günden beri hasretleyim
Sen resmini kalbime yaptım yama
O gün bugün ben hala seninleyim

Sen açtın gönlümde dertsiz yarayı
Seninle kurdum ben gönül sarayı
Giderken gönlüme çaldın karayı
Gittiğin günden beri dertlerleyim

Gönül bu sensiz hiç yaşamıyorum
Kırıldı dizim adım atmıyorum
Senden kalan resmine bakıyorum
Gittiğin günden beri hasretleyim

Hatıran içinde çıkamıyorum
Sensiz önüm bile bulamıyorum
Gözyaşın mı bıraktın bilmiyorum
Gittiğin günden beri ağlıyorum

Kul Mehmet sensiz çeker bunca çile
Sensiz çektiğim ahlar gelse dile
Sende ağlarsın benden fazla bile
Gittiğinden beri yaşamıyorum

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç